
Ako sme pomohli klinike AXON stať sa vyhľadávanou neurorehabilitačnou klinikou v Prahe a okolí
Klinika AXON v Prahe čelila nízkej informovanosti o svojich špecializovaných službách a nemala stabilný prísun nových pacientov. Naším cieľom bolo zvýšiť povedomie, vybudovať dôveru a vytvoriť stratégiu pre stabilný rast. Výsledkom bol výrazný nárast dopytov a zlepšenie online prítomnosti.
Výzva, ktorej klient čelil
Napriek 30-ročným skúsenostiam v rehabilitačnej medicíne a využívaniu moderných robotických zariadení, klinika AXON čelila viacerým výzvam na trhu. Klient nemal vybudovaný stabilný nábor nových pacientov, preto ukončil spoluprácu s pôvodnou agentúrou a oslovil nás. Táto situácia spolu s nízkou dôverou potenciálnych klientov predstavovala významné prekážky pre ďalší rast.
Kľúčové výzvy:
- Absencia stabilného prísunu nových pacientov po ukončení spolupráce s predchádzajúcou agentúrou.
- Nízka dôvera klientov a slabé povedomie o špecifickom zameraní kliniky.
- Citlivá téma zdravotnej starostlivosti v konkurenčnom prostredí.
Kroky, ktoré fungovali
1
Cielená reklamná stratégia
Vytvorili sme cielené reklamy zamerané na okolie Prahy. Namiesto všeobecného oslovenia sme sa zamerali na konkrétne cieľové skupiny pacientov s ochoreniami, na ktoré sa klinika špecializuje (mozgová obrna, autizmus, skleróza multiplex, Parkinsonova choroba) a zvlášť na rodičov s deťmi.
2
Optimalizovaná landing page s registračným formulárom
Vytvorili sme prehľadnú konverznú stránku so všetkými potrebnými informáciami a jednoduchým registračným formulárom, ktorá jasne komunikovala výhody špecializovaného rehabilitačného programu kliniky AXON. Pre zvýšenie počtu dopytov sme využili a testovali aj Facebook formulár.
3
Edukačný video obsah
Vytvorili sme informačné video zamerané na vysvetlenie neurorehabilitácie a jej prínosov pre potenciálnych pacientov, čím sme zvýšili dôveryhodnosť kliniky a poskytli hodnotný obsah pre cieľovú skupinu.
Výsledky, ktoré sa počítajú
Efektívne náklady na dopyt
Od začiatku našej spolupráce v októbri 2024 sme klinike AXON priniesli pozoruhodné výsledky. Za celkovú investíciu 3 230 € do reklamných kampaní sa nám podarilo získať 378 kvalitných dopytov od potenciálnych pacientov so záujmom o špecializovanú neurorehabilitáciu, čo predstavuje mimoriadne efektívne priemerné náklady len 8,56 € na získanie jedného dopytu po službe. Naše kampane dosiahli impozantný dosah viac ako 148 270 potenciálnych klientov, pričom miera preklikov sa stabilne držala na úrovni 4,20 % – číslo, ktoré výrazne prevyšuje štandardy v zdravotníckom sektore. Tento úspech sa premietol aj v budovaní povedomia o značke a tvorbe komunity na sociálnych sieťach.

Úspech, ktorý pokračuje
Naša spolupráca s klinikou AXON naďalej pokračuje a prináša stabilný prílev nových pacientov. Tam, kde predchádzajúca agentúra neuspela, sa nám podarilo vytvoriť fungujúci systém akvizície klientov. Okrem kvantitatívnych výsledkov sa výrazne zvýšilo povedomie o klinike a jej špecializovanom rehabilitačnom programe. Klinika si vybudovala silnejšiu pozíciu v oblastiach, kde predtým nebola dostatočne známa.
Súčasná stratégia je nastavená na dlhodobý rast s cieľom oslovovania nových potenciálnych pacientov a ďalšieho zvyšovania povedomia o špecifickom zameraní kliniky. Vďaka regionálnej exkluzivite a pozitívnym referenciám od pacientov sa klinika AXON postupne stáva prvou voľbou pre pacientov hľadajúcich špecializovanú neurorehabilitáciu.

kvalitných dopytov
priemerné náklady za dopyt
zásah kampane
miera preklikov kampane

INSPIRED
SUCCESS
Dohodnite si bezplatnú konzultáciu ešte dnes
Mohlo by vás zaujímať
Očná optika Carpathia
Ako sme pomohli Očnej optike v malom meste získať nových zákazníkov

Mojak Clinic
Ako sme pomohli Mojak Clinic vybudovať meno v regióne a priniesť viac než 1700 dopytov na implantáty

Klinika jednodňovej chirurgie v Bratislave
Ako sme pomohli klinike jednodňovej chirurgie v Bratislave získať stabilný prílev pacientov na laserovú operáciu hemoroidov

Centrum Suchého oka
Ako sme pomohli Centru Suchého oka zvýšiť povedomie a naplniť ordinačné hodiny v priebehu 3 mesiacov
