Neurorehabilitačná klinika

Ako sme pomohli klinike AXON stať sa vyhľadávanou neurorehabilitačnou klinikou v Prahe a okolí

Klinika AXON v Prahe čelila nízkej informovanosti o svojich špecializovaných službách a nemala stabilný prísun nových pacientov. Naším cieľom bolo zvýšiť povedomie, vybudovať dôveru a vytvoriť stratégiu pre stabilný rast. Výsledkom bol výrazný nárast dopytov a zlepšenie online prítomnosti.

Výzva, ktorej klient čelil

Napriek 30-ročným skúsenostiam v rehabilitačnej medicíne a využívaniu moderných robotických zariadení, klinika AXON čelila viacerým výzvam na trhu. Klient nemal vybudovaný stabilný nábor nových pacientov, preto ukončil spoluprácu s pôvodnou agentúrou a oslovil nás. Táto situácia spolu s nízkou dôverou potenciálnych klientov predstavovala významné prekážky pre ďalší rast.

Kľúčové výzvy:

  • Absencia stabilného prísunu nových pacientov po ukončení spolupráce s predchádzajúcou agentúrou.
  • Nízka dôvera klientov a slabé povedomie o špecifickom zameraní kliniky.
  • Citlivá téma zdravotnej starostlivosti v konkurenčnom prostredí.
SektorKlinikyKlientNeuroaxon (AXON)SlužbyMeta Ads, konverzná stránka, emailová kampaňCieľZvýšiť povedomie o klinike a vytvoriť stratégiu pre kontinuálne oslovovanie potenciálnych pacientov

Kroky, ktoré fungovali

1

Cielená reklamná stratégia

Vytvorili sme cielené reklamy zamerané na okolie Prahy. Namiesto všeobecného oslovenia sme sa zamerali na konkrétne cieľové skupiny pacientov s ochoreniami, na ktoré sa klinika špecializuje (mozgová obrna, autizmus, skleróza multiplex, Parkinsonova choroba) a zvlášť na rodičov s deťmi.

2

Optimalizovaná landing page s registračným formulárom

Vytvorili sme prehľadnú konverznú stránku so všetkými potrebnými informáciami a jednoduchým registračným formulárom, ktorá jasne komunikovala výhody špecializovaného rehabilitačného programu kliniky AXON. Pre zvýšenie počtu dopytov sme využili a testovali aj Facebook formulár.

3

Edukačný video obsah

Vytvorili sme informačné video zamerané na vysvetlenie neurorehabilitácie a jej prínosov pre potenciálnych pacientov, čím sme zvýšili dôveryhodnosť kliniky a poskytli hodnotný obsah pre cieľovú skupinu.

Výsledky, ktoré sa počítajú

Efektívne náklady na dopyt

Od začiatku našej spolupráce v októbri 2024 sme klinike AXON priniesli pozoruhodné výsledky. Za celkovú investíciu 3 230 € do reklamných kampaní sa nám podarilo získať 378 kvalitných dopytov od potenciálnych pacientov so záujmom o špecializovanú neurorehabilitáciu, čo predstavuje mimoriadne efektívne priemerné náklady len 8,56 € na získanie jedného dopytu po službe. Naše kampane dosiahli impozantný dosah viac ako 148 270 potenciálnych klientov, pričom miera preklikov sa stabilne držala na úrovni 4,20 % – číslo, ktoré výrazne prevyšuje štandardy v zdravotníckom sektore. Tento úspech sa premietol aj v budovaní povedomia o značke a tvorbe komunity na sociálnych sieťach.

Neurorehabilitačná klinika

Úspech, ktorý pokračuje

Naša spolupráca s klinikou AXON naďalej pokračuje a prináša stabilný prílev nových pacientov. Tam, kde predchádzajúca agentúra neuspela, sa nám podarilo vytvoriť fungujúci systém akvizície klientov. Okrem kvantitatívnych výsledkov sa výrazne zvýšilo povedomie o klinike a jej špecializovanom rehabilitačnom programe. Klinika si vybudovala silnejšiu pozíciu v oblastiach, kde predtým nebola dostatočne známa.

Súčasná stratégia je nastavená na dlhodobý rast s cieľom oslovovania nových potenciálnych pacientov a ďalšieho zvyšovania povedomia o špecifickom zameraní kliniky. Vďaka regionálnej exkluzivite a pozitívnym referenciám od pacientov sa klinika AXON postupne stáva prvou voľbou pre pacientov hľadajúcich špecializovanú neurorehabilitáciu.

Neurorehabilitačná klinika
378

kvalitných dopytov

8,56 €

priemerné náklady za dopyt

148 270

zásah kampane

4,2 %

miera preklikov kampane

Tím Inspired Sucess

INSPIRED
SUCCESS

Inšpirovali vás výsledky? Váš príbeh môže byť ďalší

Dohodnite si bezplatnú konzultáciu ešte dnes

Najlepší spôsob, ako sa rozhodnúťŠípka

Mohlo by vás zaujímať

Očná optika Carpathia

Ako sme pomohli Očnej optike v malom meste získať nových zákazníkov

Očná optika Carpathia chcela rozšíriť pôsobnosť a prilákať nových zákazníkov. Výzvou bolo efektívne nastaviť reklamnú kampaň v malom regióne tak, aby priniesla nielen dopyty, ale aj skutočných zákazníkov. Vďaka kombinácii presne zacielených reklám, vhodne zvolenej ponuky a optimalizovanej konverznej stránky sa podarilo priniesť návratnosť investície už po prvých mesiacoch.Čítať viac
Optika

Mojak Clinic

Ako sme pomohli Mojak Clinic vybudovať meno v regióne a priniesť viac než 1700 dopytov na implantáty

Mojak Clinic v Žiline chcela zvýšiť počet pacientov na zubné implantáty. Vytvorili sme efektívnu marketingovú stratégiu kombinujúcu presne cielené reklamy, edukáciu a dôveryhodnú komunikáciu. Výsledkom bolo viac ako 1 700 dopytov, rast ambulancie na modernú kliniku a dlhodobá spolupráca na ďalších službách.Čítať viac
Ako sme pomohli Mojak Clinic vybudovať meno v regióne a priniesť viac než 1700 dopytov na implantáty

Klinika jednodňovej chirurgie v Bratislave

Ako sme pomohli klinike jednodňovej chirurgie v Bratislave získať stabilný prílev pacientov na laserovú operáciu hemoroidov

Laserová operácia hemoroidov je efektívna metóda, no pacienti často váhajú kvôli obavám zo zákroku či nedostatku informácií. Klinika potrebovala spôsob, ako zvýšiť dôveru, odlíšiť sa od konkurencie a efektívne cieliť reklamy. Vďaka premyslenej stratégii sa podarilo priniesť stabilný prílev pacientov a posilniť pozíciu kliniky na trhu.Čítať viac
Ako sme pomohli klinike jednodňovej chirurgie v Bratislave získať stabilný prílev pacientov na laserovú operáciu hemoroidov

Centrum Suchého oka

Ako sme pomohli Centru Suchého oka zvýšiť povedomie a naplniť ordinačné hodiny v priebehu 3 mesiacov

Suché oči sú častým problémom, ktorý mnohí riešia len kvapkami – iné možnosti liečby sú málo známe. Centrum Suchého oka ponúka modernú terapiu E-Eye, ktorá poskytuje dlhodobú úľavu, no klienti o nej nevedeli.Čítať viac
Centrum Suchého oka