Ako sme pomohli Mojak Clinic vybudovať meno v regióne a priniesť viac než 1700 dopytov na implantáty

Ako sme pomohli Mojak Clinic vybudovať meno v regióne a priniesť viac než 1700 dopytov na implantáty

Mojak Clinic v Žiline chcela zvýšiť počet pacientov na zubné implantáty. Vytvorili sme efektívnu marketingovú stratégiu kombinujúcu presne cielené reklamy, edukáciu a dôveryhodnú komunikáciu. Výsledkom bolo viac ako 1 700 dopytov, rast ambulancie na modernú kliniku a dlhodobá spolupráca na ďalších službách.

Výzva, ktorej klient čelil

Zubné implantáty sú veľká investícia – rozhodnutie trvá dlhšie, ľudia zvažujú všetky možnosti a často ich odrádza cena alebo obavy zo zákroku. V Mojak Clinic majú kvalitné vybavenie, skúsených zubárov a individuálny prístup, no chýbalo im efektívne oslovenie potenciálnych pacientov.

Kľúčové výzvy:

  • Cena a váhanie zákazníkov – implantát stojí od 700 €, preto ľudia často rozhodnutie odkladajú.
  • Obavy zo zákroku – pacienti sa obávali bolestivosti aj dĺžky zotavovania.
SektorKlinikyKlientMojak ClinicSlužbyKomplexná stratégia na získavanie nových dopytovCieľZískať nových zákazníkov na zubné implantáty

Kroky, ktoré fungovali

1

Cielená ponuka a konverzná stránka

Nastavili sme atraktívnu zľavu 200 € na implantát a vytvorili konverznú stránku, ktorá podrobne vysvetľovala celý proces, obsahovala recenzie pacientov a často kladené otázky.

2

Vizuálny obsah a edukácia

Využili sme videá priamo zo zákroku, kde bolo vidno, ako sa implantát zavádza, spolu s ukážkami úsmevov pred a po. To pomohlo rozptýliť obavy pacientov a motivovalo ich k prvému kroku.

3

Meta reklamy a e-mailová automatizácia

Vďaka presne cieleným reklamám sme oslovili relevantnú cieľovú skupinu (ženy a mužov, ktorí riešili zubné problémy). Automatizovaná e-mailová komunikácia potvrdzovala záujem, posielala hodnotné informácie o implantátoch a budovala dôveru vďaka referenciám od pacientov.

Výsledky, ktoré sa počítajú

Stratégia zvýšila dopyt a pomohla budovať meno

Počas celej spolupráce sme priniesli viac ako 1 700 dopytov, z ktorých približne 500 viedlo ku konzultáciám u lekára. Cena za dopyt sa pohybovala okolo 5 €, čo je v tomto segmente vynikajúce číslo, najmä vzhľadom na vysokú hodnotu ošetrenia. Dosah kampane prekročil 350 000 relevantných ľudí, pričom marketingová stratégia nielenže zvýšila dopyt, ale tiež pomohla budovať meno kliniky v regióne. Aj vďaka stabilným výsledkom, rastúcemu záujmu o služby a stabilnej klientele sa klient presťahoval do väčších priestorov, rozšíril služby o očnú ambulanciu a s našou agentúrou pokračuje v dlhodobej spolupráci.

Úspech, ktorý pokračuje

Spolupráca s Mojak Clinic nezačala a neskončila pri implantátoch. Po úspešných výsledkoch sa klient rozhodol rozšíriť marketing na branding celej kliniky, kde sme mu pomohli aj s novým webom a komunikáciou pri zmene značky z Mojak Dental na Mojak Clinic. Dnes pokračujeme v propagácii ďalších služieb a výsledky kampaní na implantáty ostávajú stabilné aj napriek rastúcej konkurencii.

Webstránka Mojak Clinic
1 700

dopytov na reklamné kampane

500

konzultácií u lekára

5 €

cena za dopyt

350 000

oslovených ľudí kampaňami

Skúsenosť očami klienta

Profesionalita na vysokej úrovni

S IS Agency spolupracujeme už rok. S poskytovanými službami sme nadmieru spokojní. Profesionalita na vysokej úrovni. Vždy máme prehľad o výsledkoch kampaní, vyzdvihli by sme promptnú reakciu na naše požiadavky

Anton Moják
Tím Inspired Sucess

INSPIRED
SUCCESS

Inšpirovali vás výsledky? Váš príbeh môže byť ďalší

Dohodnite si bezplatnú konzultáciu ešte dnes

Najlepší spôsob, ako sa rozhodnúťŠípka

Mohlo by vás zaujímať

Neuroaxon (AXON)

Ako sme pomohli klinike AXON stať sa vyhľadávanou neurorehabilitačnou klinikou v Prahe a okolí

Klinika AXON v Prahe čelila nízkej informovanosti o svojich špecializovaných službách a nemala stabilný prísun nových pacientov. Naším cieľom bolo zvýšiť povedomie, vybudovať dôveru a vytvoriť stratégiu pre stabilný rast. Výsledkom bol výrazný nárast dopytov a zlepšenie online prítomnosti.Čítať viac
Neurorehabilitačná klinika

Očná optika Carpathia

Ako sme pomohli Očnej optike v malom meste získať nových zákazníkov

Očná optika Carpathia chcela rozšíriť pôsobnosť a prilákať nových zákazníkov. Výzvou bolo efektívne nastaviť reklamnú kampaň v malom regióne tak, aby priniesla nielen dopyty, ale aj skutočných zákazníkov. Vďaka kombinácii presne zacielených reklám, vhodne zvolenej ponuky a optimalizovanej konverznej stránky sa podarilo priniesť návratnosť investície už po prvých mesiacoch.Čítať viac
Optika

Klinika jednodňovej chirurgie v Bratislave

Ako sme pomohli klinike jednodňovej chirurgie v Bratislave získať stabilný prílev pacientov na laserovú operáciu hemoroidov

Laserová operácia hemoroidov je efektívna metóda, no pacienti často váhajú kvôli obavám zo zákroku či nedostatku informácií. Klinika potrebovala spôsob, ako zvýšiť dôveru, odlíšiť sa od konkurencie a efektívne cieliť reklamy. Vďaka premyslenej stratégii sa podarilo priniesť stabilný prílev pacientov a posilniť pozíciu kliniky na trhu.Čítať viac
Ako sme pomohli klinike jednodňovej chirurgie v Bratislave získať stabilný prílev pacientov na laserovú operáciu hemoroidov

Centrum Suchého oka

Ako sme pomohli Centru Suchého oka zvýšiť povedomie a naplniť ordinačné hodiny v priebehu 3 mesiacov

Suché oči sú častým problémom, ktorý mnohí riešia len kvapkami – iné možnosti liečby sú málo známe. Centrum Suchého oka ponúka modernú terapiu E-Eye, ktorá poskytuje dlhodobú úľavu, no klienti o nej nevedeli.Čítať viac
Centrum Suchého oka