Ako sme pomohli klinike jednodňovej chirurgie v Bratislave získať stabilný prílev pacientov na laserovú operáciu hemoroidov

Ako sme pomohli klinike jednodňovej chirurgie v Bratislave získať stabilný prílev pacientov na laserovú operáciu hemoroidov

Laserová operácia hemoroidov je efektívna metóda, no pacienti často váhajú kvôli obavám zo zákroku či nedostatku informácií. Klinika potrebovala spôsob, ako zvýšiť dôveru, odlíšiť sa od konkurencie a efektívne cieliť reklamy. Vďaka premyslenej stratégii sa podarilo priniesť stabilný prílev pacientov a posilniť pozíciu kliniky na trhu.

Výzva, ktorej klient čelil

Hemoroidy sú intímny zdravotný problém, o ktorom pacienti často nehovoria a ich riešenie odkladajú. Bežné operácie sú spojené s dlhým a bolestivým zotavením, čo spôsobuje obavy a váhanie pri rozhodovaní. Klinika ponúkala laserovú metódu s rýchlou rekonvalescenciou, no potrebovala efektívny spôsob, ako túto možnosť priblížiť pacientom.

Kľúčové výzvy:

  • Odlíšenie sa od konkurencie – v Bratislave existuje viacero kliník aj štátne nemocnice, kde sa operácia vykonáva.
  • Obavy pacientov – pochybnosti o účinnosti, bolestivosti zákroku a dĺžke zotavenia.
  • Cielenie reklám – Meta reklamy neumožňujú cieliť priamo na ľudí so zdravotnými problémami, čo znamenalo nutnosť komplexnej stratégie.
  • Dôveryhodnosť a empatia – pre pacientov bolo dôležité cítiť sa komfortne a mať dostatok informácií.
SektorKlinikyKlientKlinika jednodňovej chirurgie v BratislaveSlužbyKomplexná stratégia na získavanie nových pacientovCieľZvýšiť počet pacientov na laserovú operáciu hemoroidov

Kroky, ktoré fungovali

1

Videá s lekármi

Natočili sme sériu videí, kde lekári priamo vysvetľovali priebeh konzultácie a operácie, zdôrazňovali jej výhody a odstraňovali obavy pacientov. Vo videách tiež komunikovali dlhoročné skúsenosti a úspešnosť zákroku.

2

Konverzná stránka

Vytvorili sme stránku, ktorá zrozumiteľne vysvetľovala výhody laserovej operácie, odpovedala na najčastejšie otázky a obsahovala recenzie pacientov. Stránka tiež pomohla predchádzať nerelevantným dopytom a zlepšila kvalitu kontaktov.

3

Optimalizované Meta reklamy

Využili sme široké cielenie so silnou optimalizáciou algoritmov, lookalike publiká a remarketing na pacientov, ktorí prejavili záujem. Vďaka silnej interakcii s obsahom reklám sa algoritmy postupne naučili identifikovať najrelevantnejších ľudí.

Výsledky, ktoré sa počítajú

1200 dopytov počas trvania kampane

Počas kampane sa nám podarilo priniesť viac ako 1200 dopytov pri investícii 9000 € do reklám. Cena za jeden dopyt tak vychádzala na 7,5 €. V priemere 25 % dopytov viedlo k objednaniu na úvodné vyšetrenie, pričom veľká časť pacientov následne podstúpila samotnú operáciu. Kampane dosiahli viac ako 3 milióny impresií a oslovili široké publikum cez 1,5 milióna ľudí, čím pomohli vybudovať značnú viditeľnosť kliniky v tomto segmente.

Videá s lekármi bodovali

Najlepšie výsledky priniesli videá s lekármi, ktoré nielenže získali tisícky interakcií, ale aj množstvo komentárov a odporúčaní od spokojných pacientov. To výrazne pomohlo k nárastu dôveryhodnosti a stabilite výsledkov v čase. Vďaka efektívnej stratégii sa klinika stala pravdepodobne najväčším poskytovateľom laserovej operácie hemoroidov v Bratislave.

Návšteva u doktora

Úspech, ktorý pokračuje

Po úspešnej kampani na laserovú operáciu hemoroidov sa klinika rozhodla rozšíriť marketing aj na operácie kŕčových žíl a ďalšie reklamné kampane zamerané na budovanie značky. Táto prípadová štúdia ukazuje, že aj pri zdravotníckych zákrokoch, ktoré sú tabuizované alebo vyvolávajú obavy, je možné efektívne využívať reklamny na Facebooku a Instagrame a pomocou správnej stratégie edukovať a presvedčiť pacientov. Výsledky ukázali, že cielený marketing dokáže efektívne využiť kapacity kliniky a priniesť stabilný prílev pacientov.

Ordinácia s pacientami
1 200

dopytov pri investícii 9 000 €

7,5 €

priemerná cena jedného dopytu

25 %

dopytov viedlo k objednaniu na vyšetrenie

1,5

milióna ľudí zasiahli kampane

Skúsenosť očami klienta

Odporúčam každému, kto váha

S marketingovou agentúrou IS Agency spolupracujeme už dlhšiu dobu, všetko funguje perfektne. Po prvých mesiacoch sme pridali ďalšiu službu. Takže odporúčam každému, kto váha.

Tím Inspired Sucess

INSPIRED
SUCCESS

Inšpirovali vás výsledky? Váš príbeh môže byť ďalší

Dohodnite si bezplatnú konzultáciu ešte dnes

Najlepší spôsob, ako sa rozhodnúťŠípka

Mohlo by vás zaujímať

Neuroaxon (AXON)

Ako sme pomohli klinike AXON stať sa vyhľadávanou neurorehabilitačnou klinikou v Prahe a okolí

Klinika AXON v Prahe čelila nízkej informovanosti o svojich špecializovaných službách a nemala stabilný prísun nových pacientov. Naším cieľom bolo zvýšiť povedomie, vybudovať dôveru a vytvoriť stratégiu pre stabilný rast. Výsledkom bol výrazný nárast dopytov a zlepšenie online prítomnosti.Čítať viac
Neurorehabilitačná klinika

Očná optika Carpathia

Ako sme pomohli Očnej optike v malom meste získať nových zákazníkov

Očná optika Carpathia chcela rozšíriť pôsobnosť a prilákať nových zákazníkov. Výzvou bolo efektívne nastaviť reklamnú kampaň v malom regióne tak, aby priniesla nielen dopyty, ale aj skutočných zákazníkov. Vďaka kombinácii presne zacielených reklám, vhodne zvolenej ponuky a optimalizovanej konverznej stránky sa podarilo priniesť návratnosť investície už po prvých mesiacoch.Čítať viac
Optika

Mojak Clinic

Ako sme pomohli Mojak Clinic vybudovať meno v regióne a priniesť viac než 1700 dopytov na implantáty

Mojak Clinic v Žiline chcela zvýšiť počet pacientov na zubné implantáty. Vytvorili sme efektívnu marketingovú stratégiu kombinujúcu presne cielené reklamy, edukáciu a dôveryhodnú komunikáciu. Výsledkom bolo viac ako 1 700 dopytov, rast ambulancie na modernú kliniku a dlhodobá spolupráca na ďalších službách.Čítať viac
Ako sme pomohli Mojak Clinic vybudovať meno v regióne a priniesť viac než 1700 dopytov na implantáty

Centrum Suchého oka

Ako sme pomohli Centru Suchého oka zvýšiť povedomie a naplniť ordinačné hodiny v priebehu 3 mesiacov

Suché oči sú častým problémom, ktorý mnohí riešia len kvapkami – iné možnosti liečby sú málo známe. Centrum Suchého oka ponúka modernú terapiu E-Eye, ktorá poskytuje dlhodobú úľavu, no klienti o nej nevedeli.Čítať viac
Centrum Suchého oka