
Ako sme pomohli klinike jednodňovej chirurgie v Bratislave získať stabilný prílev pacientov na laserovú operáciu hemoroidov
Laserová operácia hemoroidov je efektívna metóda, no pacienti často váhajú kvôli obavám zo zákroku či nedostatku informácií. Klinika potrebovala spôsob, ako zvýšiť dôveru, odlíšiť sa od konkurencie a efektívne cieliť reklamy. Vďaka premyslenej stratégii sa podarilo priniesť stabilný prílev pacientov a posilniť pozíciu kliniky na trhu.
Výzva, ktorej klient čelil
Hemoroidy sú intímny zdravotný problém, o ktorom pacienti často nehovoria a ich riešenie odkladajú. Bežné operácie sú spojené s dlhým a bolestivým zotavením, čo spôsobuje obavy a váhanie pri rozhodovaní. Klinika ponúkala laserovú metódu s rýchlou rekonvalescenciou, no potrebovala efektívny spôsob, ako túto možnosť priblížiť pacientom.
Kľúčové výzvy:
- Odlíšenie sa od konkurencie – v Bratislave existuje viacero kliník aj štátne nemocnice, kde sa operácia vykonáva.
- Obavy pacientov – pochybnosti o účinnosti, bolestivosti zákroku a dĺžke zotavenia.
- Cielenie reklám – Meta reklamy neumožňujú cieliť priamo na ľudí so zdravotnými problémami, čo znamenalo nutnosť komplexnej stratégie.
- Dôveryhodnosť a empatia – pre pacientov bolo dôležité cítiť sa komfortne a mať dostatok informácií.
Kroky, ktoré fungovali
1
Videá s lekármi
Natočili sme sériu videí, kde lekári priamo vysvetľovali priebeh konzultácie a operácie, zdôrazňovali jej výhody a odstraňovali obavy pacientov. Vo videách tiež komunikovali dlhoročné skúsenosti a úspešnosť zákroku.
2
Konverzná stránka
Vytvorili sme stránku, ktorá zrozumiteľne vysvetľovala výhody laserovej operácie, odpovedala na najčastejšie otázky a obsahovala recenzie pacientov. Stránka tiež pomohla predchádzať nerelevantným dopytom a zlepšila kvalitu kontaktov.
3
Optimalizované Meta reklamy
Využili sme široké cielenie so silnou optimalizáciou algoritmov, lookalike publiká a remarketing na pacientov, ktorí prejavili záujem. Vďaka silnej interakcii s obsahom reklám sa algoritmy postupne naučili identifikovať najrelevantnejších ľudí.
Výsledky, ktoré sa počítajú
1200 dopytov počas trvania kampane
Počas kampane sa nám podarilo priniesť viac ako 1200 dopytov pri investícii 9000 € do reklám. Cena za jeden dopyt tak vychádzala na 7,5 €. V priemere 25 % dopytov viedlo k objednaniu na úvodné vyšetrenie, pričom veľká časť pacientov následne podstúpila samotnú operáciu. Kampane dosiahli viac ako 3 milióny impresií a oslovili široké publikum cez 1,5 milióna ľudí, čím pomohli vybudovať značnú viditeľnosť kliniky v tomto segmente.
Videá s lekármi bodovali
Najlepšie výsledky priniesli videá s lekármi, ktoré nielenže získali tisícky interakcií, ale aj množstvo komentárov a odporúčaní od spokojných pacientov. To výrazne pomohlo k nárastu dôveryhodnosti a stabilite výsledkov v čase. Vďaka efektívnej stratégii sa klinika stala pravdepodobne najväčším poskytovateľom laserovej operácie hemoroidov v Bratislave.

Úspech, ktorý pokračuje
Po úspešnej kampani na laserovú operáciu hemoroidov sa klinika rozhodla rozšíriť marketing aj na operácie kŕčových žíl a ďalšie reklamné kampane zamerané na budovanie značky. Táto prípadová štúdia ukazuje, že aj pri zdravotníckych zákrokoch, ktoré sú tabuizované alebo vyvolávajú obavy, je možné efektívne využívať reklamny na Facebooku a Instagrame a pomocou správnej stratégie edukovať a presvedčiť pacientov. Výsledky ukázali, že cielený marketing dokáže efektívne využiť kapacity kliniky a priniesť stabilný prílev pacientov.

dopytov pri investícii 9 000 €
priemerná cena jedného dopytu
dopytov viedlo k objednaniu na vyšetrenie
milióna ľudí zasiahli kampane
Skúsenosť očami klienta
Odporúčam každému, kto váha
S marketingovou agentúrou IS Agency spolupracujeme už dlhšiu dobu, všetko funguje perfektne. Po prvých mesiacoch sme pridali ďalšiu službu. Takže odporúčam každému, kto váha.

INSPIRED
SUCCESS
Dohodnite si bezplatnú konzultáciu ešte dnes
Mohlo by vás zaujímať
Neuroaxon (AXON)
Ako sme pomohli klinike AXON stať sa vyhľadávanou neurorehabilitačnou klinikou v Prahe a okolí

Očná optika Carpathia
Ako sme pomohli Očnej optike v malom meste získať nových zákazníkov

Mojak Clinic
Ako sme pomohli Mojak Clinic vybudovať meno v regióne a priniesť viac než 1700 dopytov na implantáty

Centrum Suchého oka
Ako sme pomohli Centru Suchého oka zvýšiť povedomie a naplniť ordinačné hodiny v priebehu 3 mesiacov
